maanantai 6. elokuuta 2012

Täällä taas & päättäri manikyyri!

Hellou lukijat (jos täällä sellaisia enään on :D)!
Tuntuupas oudolta kirjottaa, kun ei pitkään aikaan oo mitään postaillu! Kesälomaa on jäljellä enää viikko (APUA) mihin tää aika on oikee menny!? Oon nyt kesäkuun 4. päivästä lähtien ollut joka viikko töissä ja eilen vasta lopetin. Sen takia on siis täällä blogin puolella ollut hiljasta tai ehkä kuollutta kuvaa paremmin. :D Pahoittelut siis siitä, että kesätauko venyi hieman pidemmäksi kuin oli tarkoitus. Aattelin ennen kesäloman alkua, että nyt kesällä ehtii postailla useammin, mutta siinä käviki sitte just toisinpäin. Selailin just kansioita ja surullisena kattelin kuinka pitkät kynnet mulla oli. Tällä hetkellä nää mun kynnet on suunnillee 1/3 osa noista mun vanhoista kynsistä...surullista. ;( :D Mutta oon nyt alottanu kynsienkasvatusoperaation ja toivon ettei nää enää hirveesti katkeile!

Nyt (en ainakaan yhtään myöhässä tai mitään..) sain vihdoin ladattua nää kynsikuvat koneelle. Tällaiset kynnet mulla oli siis päättäreinä vaaleankeltaisen mekon kanssa. :)
Ihan perus manikyyri siis ja sitte vaaleankeltainen helmenpuolikas, dotting tooleilla tehtyjä palloja ja tollaset viivat.
Sellaiset siis! :) Tällä viikolla esittelen vielä kaikki uudet kynsilakat mitä on tullut hankittua tässä kesän aikana. :)

8 kommenttia: